Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Loiza Stapt In Het Huwelijksbootje En Yvonne Steekt Haar Vriend Een Hart Onder De Riem

Loiza en Yvonne delen liefdesgeluk!

Loiza Lamers en Yvonne Coldeweijer

Loiza stapt in het huwelijksbootje

Loiza Lamers heeft het jawoord gegeven aan haar vriend Jelle. Het stel stapte in het huwelijksbootje tijdens een romantische ceremonie in Italiƫ.

Yvonne steekt haar vriend een hart onder de riem

Yvonne Coldeweijer staat haar vriend Mattie Valk bij in zijn moeilijke tijd. Mattie is onlangs getroffen door een burn-out en Yvonne steunt hem door dik en dun.

In een interview met het tijdschrift 'Weekend' vertelt Yvonne dat ze er alles aan doet om Mattie te helpen. "Ik ben er voor hem als hij me nodig heeft," zegt ze. "Ik luister naar hem, geef hem advies en steun hem waar ik kan."

Yvonne is ervan overtuigd dat Mattie sterker uit deze periode zal komen. "Hij is een sterk persoon en ik weet dat hij dit kan overwinnen," aldus Yvonne.


Comments